3. keyboard_arrow_right Skyltning med halloweentema

HA19 projektveckan -19

Skyltning med halloweentema

Projektveckan för Handels- och administrationsprogrammet gick i hösttoner

Under projektveckan som avslutades idag har eleverna i årskurs ett på Handelsprogrammet arbetat med ett projekt som heter " Vi skyltar på Handels" och årets tema var Halloween/höstskyltning. Momentet ingår i kursen Praktisk marknadsföring 1 och eleverna arbetar både teoretiskt och praktiskt kring detta tema. Efter dagar av planering, samarbete och skapande stod slutligen fem olika skyltningar med höstfärger, halloweentema och rysligheter klara. Sedan fick eleverna som ansvarat för de olika skyltningarna berätta hur de tänkt gällande placering och vad som skulle fånga åskådarnas intresse. Efter det var det dags för omröstning om vilken skyltning som var den bästa. Bra jobbat allihop!