3. keyboard_arrow_right Comeback för Hulebäck Idrott

Comeback för Hulebäck Idrott

Efter att ha legat i dvala i några år var det i förra veckan dags för Hulebäck Idrott (HI), skolans idrottsförening, att göra comeback och försvara skolans färger i Beachvolley-DM.

Laget hann med några riktigt seriösa träningar innan turneringen, men tiden att spela ihop sig på har varit knapp. Trots det var insatsen riktigt bra och spelarna visade prov på stor kämpaglöd och en positiv inställning, även om resultaten inte gick vår väg denna gång. Lagmoralen och den fina inställningen är något att bygga vidare på inför kommande tävlingar.
Håll ögon och öron öppna framöver när HI och den nya styrelsen presenterar sig på en plattform nära dig.