3. keyboard_arrow_right Julavslutning och Julkonsert

Julavslutning och Julkonsert

Missa inte vår livesända julavslutning fredag 18/12 klockan 10.30. Vi lovar att det blir en härlig stund med julvärdar, upptåg och musikaliska julhälsningar. Kolla även in musikelevernas julkonsert samma dag klockan 16.00.

I likhet med vårterminens studentutspring kommer årets julavslutning och vår traditionella julkonsert vara coronaanpassade. Det innebär att evenemangen blir streamade livesändningar som du kan se på YouTube.

(Julavslutningen planeras alltså pågå kl 10.30- ca 11.00 så ni som ska träffas digitalt och önska varandra god jul med er klass får planera er samling så att det funkar med tiden. Förslagsvis kl 10.15-11.15 så hinner ni ses både före och efter filmen.)

Lite senare klockan 16.00 på eftermiddagen kan du klicka in dig på musikelevernas julkonsert. Även den ser du på Hulebäcks youtubekanal. Passa på att göra dig till prenumerant så missar du inga nya filmer.

Imorgon den 18 december hittar du direktlänkar till till sändningarna här på vår hemsida och i teams.

Se Julavslutningen här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Se julkonserten här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

musiker med tomteluva spelar på julkonsert

Bild från förra åretrs julavslutning