3. keyboard_arrow_right För dig som tar studenten Köpa eller lämna tillbaka datorn?

För dig som tar studenten: Köpa eller lämna tillbaka datorn?

Nu är det dags att fundera på om du vill köpa ut din dator och dina hörlurar eller om du vill lämna tillbaka dem.

När du började studera på Hulebäcksgymnasiet fick du låna en dator för dina studier. Snart är det dags för dig som tar studenten att välja om datorn och hörlurar skall lämnas tillbaka eller om du vill köpa ut din lånade dator och hörlurar till dagens marknadsvärde. Datorn och hörlurarna köps ihop, du kan alltså inte välja att bara köpa den en av dem. För att svara på frågan om du vill köpa ut eller lämna tillbaka datorn och hörlurarna ska du gå in på DENNA E-TJÄNST Länk till annan webbplats..

Du måste svara senast tisdagen den 4 maj oavsett vilket alternativ du väljer.