3. keyboard_arrow_right Information om studentdagen 27 maj

Information om studentdagen 27 maj

Glädjande nog har nya riktlinjer ifrån Folkhälsomyndigheten avseende studenten kommit. Detta innebär att vi kommer att kunna välkomna två anhöriga/elev som kan ta emot våra studenter på plats på skolgården.

Detaljer med plats, tider, armband i olika färger, parkeringsinformation mm kommer skickas hem till studenten med post. Det är av yttersta vikt att det endast är utvalda anhöriga och utspringsklassen som är på plats på skolgården samtidigt. Vi måste alla hjälpas åt att undvika trängsel.

Alla studentklasser kommer att börja dagen med fotografering. Tid och plats för det är ännu inte klart men meddelas eleverna så snart det blir möjligt. Efter fotograferingen samlas varje klass med sina mentorer för en 35 minuter lång studentsittning innan det är dags för utspring.

Som ni säkert redan vet är det inte tillåtet med studentflak i år och samma regler gäller för Partybussar/båtar.