3. keyboard_arrow_right Välkommen att höra av dig till Hulebäcksgymnasiet

Välkommen att höra av dig till Hulebäcksgymnasiet

Nu är gymnasievalet i full gång och många vill veta mer om vår skola. Du som är intresserad av att veta mer om Hulebäcksgymnasiet kan kontakta oss så att du får den information du behöver för att göra ett väl genomtänkt gymnasieval.

Våra rektorer, studievägledare och kontaktpersoner på programmen finns tillgängliga via telefon eller mejl. Du kan boka videomöten och ställa dina frågor direkt till dem. Alla kontaktuppgifter finns längst ner under respektive programsida.

Klicka här för att komma till våra program.

Passa också på att titta på våra programfilmer och följ oss på Instagram Länk till annan webbplats. och Youtube Länk till annan webbplats..

Fram på vårkanten hoppas vi kunna erbjuda grundskoleelever att besöka skolan och vara med en skoldag på programmen. Mejla kontaktpersoner på respektive program för att få veta mer om det.

Varmt välkommen!

Nyhetsblad