3. keyboard_arrow_right Undervisningen från 31 maj

Undervisningen från 31 maj

Från och med den 31 maj är det fler elever i skolan!

Den 27 maj är det studentdag och våra kära elever i årskurs tre går vidare i livet. Detta innebär att vi har möjlighet att ha ytterligare en årskurs inne i skolan från måndag den 31 maj.

Undervisning under resten av vårteminen:

• Från den 31 maj är alla elever i skolan om inte rektor eller lärare meddelat något annat.
  • Grundupplägget är att alla lektioner utom indval, programfördjupning och blandgrupper sker i hemklassrum för att eleverna ska undvika att röra sig runt i skolans lokaler.
  • Schemat uppdateras med atuella salar. Titta på varje lektion för att se i vilken sal den ska vara.

Vi är glada över att kunna avsluta terminen så här men kom ihåg att det är mycket viktigt att vi fortsätter att hålla avstånd och alltid stannar hemma med minsta förkylningssymptom.