E-tjänster

Här finns länkar till Härryda kommuns digitala tjänster och blanketter för elever på Hulebäcksgymnasiet

Skolstart

Alla elever som börjar på Hulebäcksgymnasiet i åk 1, IM eller som antas vid senare tillfälle får ett välkomstbrev Pdf, 98.9 kB. i expeditionen. Alla nya elever ska även ska fylla i en e-tjänst kallad SKOLSTART. Det är en samlad e- tjänst för kontaktuppgifter och information.

Klicka här för att komma till E-tjänsten skolstart Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Klicka här för att läsa information från E-tjänsten

Vårdnadshavares kontaktuppgifter i IST

Hulebäcksgymnasiets system för elevadministration heter IST. Allt sköts numera via mobilen, ladda ner appen IST home skola.

I appen kommer du att se ditt barns studieplan, betyg mm. Passa på att kontrollera att dina kontaktuppgifter stämmer, hur det görs beskrivs i röda länken nedan

Guide för iST Home SKola Länk till annan webbplats.

Övriga E-tjänster för gymnasieskola

Klicka nedan för att komma till övriga E-tjänster

E-tjänst för att köpa ut eller lämna tillbaka dator Länk till annan webbplats.

Anmäl behov av specialkost Länk till annan webbplats.

Betygskopior för studier avslutade för fem

Skade och förlustanmälan elevdator Länk till annan webbplats.

SENAST ÄNDRAD