2. keyboard_arrow_right Information till vårdnadshavare och elever

Information till vårdnadshavare och elever

Välkommen till Hulebäck!

Alla elever i årskurs 1 kommer att få ett välkomstbrev med posten. I välkomstbrevet finns information om uppropstider, information att vårdnadshavare ska svara i e-tjänst och även information vad eleven ska göra för att skolhälsojournalen från tidigare skola ska komma till Hulebäcksgymnasiet. Brevet finns även att läsa här Pdf, 104 kB..

Sista datum att fylla i e-tjänst och posta "samtycke för rekvisition av skolhälsojournal” är 12 augusti.

Om du inte fått brevet men har ett antagningsbesked från Indra är du ändå antagen.

Frågor och svar

Vanliga frågor om betyg, klasser, busskort mm hittar du genom att klicka här.

Klicka här för att komma till e-tjänsten för nya elever. Länk till annan webbplats. Om du får problem kan du mejla expeditionenhule@harryda.se

Anhöriguppgifter åk 2 och 3

Det är viktigt att alla kontaktuppgifter för årskurs 2 och 3 också är uppdaterade. Alla vårdnadshavare på Hulebäcksgymnasiet ska ladda ner appen IST Home Skola, om det inte är gjort sedan tidigare. Vårdnadshavare ska gå in i appen för att kolla sina kontaktuppgifter så att de är uppdaterade. Observera att det är bara vårdnadshavaren själv som via BankID kan ändra kontaktuppgifter. Om du saknar det kan du kontakta skolans expedition, 031 724 66 01.

Klicka här för att se hur kontaktuppgifter kontrolleras och uppdateras. Länk till annan webbplats.

Tider för upprop 20 augusti