3. keyboard_arrow_right maxad studentdag för våra treor

maxad studentdag för våra treor

Solen strålade ikapp med studenterna när de efter tre år pluggande sprang ut ur skolan en sista gång för att möta familj och vänner och framförallt, en ljusnande framtid.

För studenterna började dagen i klassrummen tillsammans med sina mentorer. Sen var det dags för den traditionsenliga studentlunchen i idrottshallen. Ett sambatåg med hela personalstyrkan satte tonen för en fantastiskt underhållande show.

Varje arbetslag stod för varsitt nummer, ivrigt bejublad av en minst sagt peppad publik. Alla låtar kompades av skolans eget band bestående av musiklärarna på estetiska programmet. Lunchen avslutades med tal till studenterna, mösspåtagning och allsång av studentsången.

Skoldagen och hela gymnasietiden avslutades sen med det stora utspringet inför mängder av anhöriga som samlats för att hylla studenterna.

Stort lycka till i framtiden önskar vi alla studenter! Tack för den här tiden!