3. keyboard_arrow_right Vi behöver få in anhöriguppgifter

Vi behöver få in anhöriguppgifter

Senast den 14 augusti behöver vi få in anhöriguppgifter till vårdnadshavare för alla elever i årskurs 1.

Alla elever i årskurs 1 kommer att få ett välkomstbrev med posten. Det finns även att läsa här Pdf, 94.8 kB.. I detta brev finns all information om skolstarten och även information om att fylla i en e-tjänst för tidigare pedagogiskt stöd och kontaktuppgifter.

Klicka här för att komma till e-tjänsten. Länk till annan webbplats. Om du får problem kan du mejla ex

Anhöriguppgifter

Det är viktigt att alla kontaktuppgifter för åk 1 men även för årskurs 2, 3 och IM också är uppdaterade. Alla vårdnadshavare på Hulebäcksgymnasiet ska ladda ner appen IST Home Skola och gå in i appen för att kolla sina kontaktuppgifter så att de blir uppdaterade. Observera att det är bara vårdnadshavaren själv som via BankID kan ändra kontaktuppgifter. Om du saknar det kan du kontakta skolans expedition, 031 724 66 01.

Klicka här för att se hur kontaktuppgifter kontrolleras och uppdateras. Länk till annan webbplats.

Schema och undervisning

Klicka här för att komma till Hulebäcksgymnasiets schema.

Tider för upprop 21 augusti

pedition