3. keyboard_arrow_right En studentdag som hade allt

En studentdag som hade allt

Klass efter klass av euforíska studenter mötte publikhavet under det traditionella utspringet. Det var kulmen på en fantastisk studentdag som skapade många livslånga minnen.

Många av de blivande studenterna startade festligheterna med en champagnefrukost. Därefter var det fotografering och mingel i klassrummen som stod på programmet.

- Det känns fantastiskt! Man kommer att sakna grabbarna, rasterna och fotbollsspelet. Man har blivit nära vänner men nu ska man ut i livet, säger Daniel Bark som går sin sista dag på Natur Tvär.

- Det känns overkligt. Tre år har gått jättefort men jag har lärt mig så mycket, säger Judy Azar, som också har gått Natur Tvär.

Studentlunch med extra allt

På studentlunchen bjöds det på mat, tal, mösspåtagning, allsång med studentsången men framför allt på stor underhållning. Alla skolans arbetslag bjöd till och framförde varsitt bejublat nummer kompat av estetprogrammets musiklärare. Föreställningen avslutades med en episk version av We are the champions framförd av Håkan Lindgren.

Därefter var det dags att en sista gång lämna skolan under det traditionella utspringet. Vi tackar för de här tre åren och önskar alla våra studenter ett stort lycka till!